Braiga Bloggen

recept - pyssel - tips

Adventskalender 2015

Publicerad 2015-10-19 07:45:30 i Allmänt, Shopping,

Nu är vi redan i mitten av oktober och det är verkligen dags att börja fundera på allvar över vilka adventskalendrar vi ska ha. Jag har kollat runt lite och tycker att det är superkul att det kommit så många alternativ.

Det har tidigare vart mest lego och playmobil men de senaste 2-3 åren känns det som att det blomstrat. I år hittade jag förutom pixi kalendern som jag var sugen på förra året en bamsekalender (även den med böcker i) en play doh kalender, och en tåg kalender från bio. Schleich har tydligen också kalendrar vilket jag totalt missat tidigare år. Så, som sagt superkul!! Men nu är det svårt hur ska man välja. Kommentera gärna med vad ni kommer köpa? Eller om ni sett några andra roliga kalendrar ni vill tipsa om?

Vidare så är det ju inte bara för barn som det dykt upp fler alternativ när det gäller advenrskalendrar. Jag har tidigare haft body shop, supertrevlig men skulle vara kul med något annat. Har sneglat lite på tekalendrar och såg nu att skincity skulle ha en kalender med skönhetsprodukter som jag blev sugen på (pris 999kr, värde 3400kr). Så tipsa gärna om kalendrar för vuxna också? 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till två pojkar (-08 och -12) och en flicka (-14)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela