Braiga Bloggen

recept - pyssel - tips

Lilla blå bilen

Publicerad 2014-09-10 09:26:25 i Barnböcker,

D (2,5år) bara älskar den här boken just nu, vi läser den varje kväll.

Boken handlar om en liten blå bil som precis blivit tillverkad och inte har så stor koll på sina förmågor men som ändå inte är rädd för att ge sig iväg från fabriken för att bada i havet. På vägen stöter han lite motgångar men han möter lite andra trevliga fordon som hjälper honom.

Jag hittade boken hemma hos mina föräldrar och den är från "alla barns bokklubb" (år ca 1992). Gissningsvis är den ganska svår att få tag på men om ni snubblar över den rekommenderas den varmt.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-05 15:16:12

Hej, angående boken den lilla blå bilen. Min son älskade den när han var liten och nu så ska han gifta sej om en vecka, har sökt med ljus och lyckta efter den boken till ett "Sebastian kit" till hans blivande hustru. Så min fråga till dig är om du/ni har kvar boken och möjligtvis skulle kunna tänka er att sälja den ? Tack på förhand Mvh Camilla. [email protected]

Svar: Hej, ja vi har kvar boken men tyvärr vill inte min son sälja den. Håller tummarna för att du hittar den någon annan stans. /Frida
Frida W

Postat av: Camillat

Publicerad 2016-08-10 11:52:25

Tack för svar
Förstår att han inte vill bli av med denna bra bok
Camilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till två pojkar (-08 och -12) och en flicka (-14)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela